DKart Kredi Kartı

Nedir ?

DKart Kredi Kartı; ödemelerinizi temassız, güvenli ve kolaylıkla gerçekleştirebileceğiniz, yıllık kart ücreti ödemeden sahip olabileceğiniz kredi kartıdır.

Özellikler

  • DKart Kredi Kartı’nızı tüm yurt içi alışverişlerinizde kullanabilirsiniz.
  • Temassız ödeme özelliği ile 1.500 TL ve altındaki harcamalarınızı şifre tuşlamadan hızlı bir şekilde yapabilirsiniz
  • DKart ile GO (güvenli ödeme) altyapısını kullanarak internet alışverişlerinizi güvenle yapabilirsiniz. Ödeme öncesinde, Bankamızda kayıtlı cep telefonunuza gelen tek kullanımlık SMS şifresini ekrana girerek alışverişinizi onaylayabilirsiniz.
  • DKart Kredi Kartı’nın yıllık kart ücreti bulunmamaktadır. Böylece masrafsız alışverişin keyfini çıkarabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

DKart’a nasıl başvurabilirim?

Fiziki Şubelerimiz aracılığıyla DKart başvuru işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Uygun görüldüğünüz takdirde işleminiz onaylanarak kredi kartı sahibi olma süreciniz başlatılacaktır.

DKart Kredi Kartı’mı nasıl teslim alırım?

DKart Kredi Kartı’nız, başvuru aşamasında belirttiğiniz kayıtlı adresinize kurye ile gönderilecektir.

DKart Kredi Kartı şifremi nasıl oluşturabilirim/değiştirebilirim?

Şifrenizi 444 3 166 Müşteri İletişim Merkezimiz aracılığıyla oluşturabilir ve değiştirilebilirsiniz. 

Kredi kartımla e-ticaret (internet) harcamalarımı yapabilir miyim?

DKart Kredi Kartı ile GO (güvenli ödeme) altyapısını kullanarak yurt içi internet alışverişlerinizi güvenle yapabilirsiniz. Ödeme öncesinde, Bankamızda kayıtlı cep telefonunuza gelen tek kullanımlık SMS şifresini ekrana girerek alışverişinizi onaylayabilirsiniz. 

DKart Kredi Kartı’nın yıllık kart ücreti var mı?

DKart Kredi Kartı’nın yıllık kart ücreti yoktur.

DKart Kredi Kartı borç ödemelerimi nasıl gerçekleştirebilirim?

Mobil Şubemiz, İnternet Şubemiz ve fiziki şubelerimizden veya Bankamız ve diğer tüm yurt içi bankaların ATM'lerinden kredi kartı borç ödeme işlemlerini yapabilirisiniz.

Kartım kayboldu, nasıl kapatabilirim?

Kartınızın kaybolması ya da çalınması durumunda 7 gün 24 saat yurt içinden 444 3 166 Müşteri İletişim Merkezini arayabilirsiniz. Yurt dışından +90 444 3 166’yı arayabilirsiniz.

Kartım ile yapılmış işlemlere nasıl itiraz edebilirim?

Kartınız ile yapmış olduğunuz POS ya da ATM işlem/işlemlerinize olan itirazlarınız için 444 3 166 Müşteri İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.