DKART Debit

Nedir ?

DKart Debit, yurt içi tüm ATM’lerde bankacılık işlemlerinizi ve tüm işyerlerinde alışverişlerinizi vadesiz hesabınızdan temassız ve güvenle gerçekleştirmenizi sağlayan banka kartıdır.

Özellikler

  • Yurt içinde tüm alışverişlerinizde Dkart Debit'i kullanabilirsiniz.
  • Temassız ödeme özelliği ile 1.500 TL ve altındaki ödemelerinizi şifre tuşlamadan hızlı bir şekilde yapmanızı sağlar.
  • DKart Debit ile GO (güvenli ödeme) altyapısını kullanarak internet alışverişlerinizi güvenle yapabilirsiniz. Ödeme öncesinde, Bankamızda kayıtlı cep telefonunuza gelen tek kullanımlık SMS şifresini ekrana girerek alışverişinizi onaylayabilirsiniz.
  • Bankamız ATM'lerinden para çekme ve para yatırma gibi birçok bankacılık işlemini kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.
  • Halkbank'ın 4000'den fazla ATM'inden para yatırma ve para çekme işlemlerinizi hiçbir masraf ödemeden gerçekleştirebilirsiniz.
  • Dkart Debit için herhangi bir kart ücreti alınmamaktadır.

Sıkça Sorulan Sorular

DKart Debit’i Nasıl Alabilirim ?

Şubelerimizi ziyaret ederek ya da mobil şubemizi indirerek uzaktan görüntülü görüşme ile Dünya Katılım müşterisi olarak hızlıca DKart Debit sahibi olabilirsiniz.

Mobil şubemizi indirmek için tıklayabilirsiniz.

DKart Debit Şifremi Nasıl Oluşturabilirim/Değiştirebilirim?

  • Şifrenizi 444 3 166 Müşteri İletişim Merkezinden oluşturabilir ve değiştirebilirsiniz.

DKart Debit’ imi Nasıl Teslim Alırım?

DKart Debit’iniz başvuru aşamasında belirttiğiniz kayıtlı adresinize kurye ile gönderilecektir.

Kayıp/Çalıntı Kart İşlemleri

Kartınızın kaybolması ya da çalınması durumunda 7 gün 24 saat yurt içinden 444 3 166 Müşteri İletişim Merkezini arayabilirsiniz. Yurt dışından +90 444 3 166’yı arayabilirsiniz.

Kart Harcama İtirazı

Kartınız ile yapmış olduğunuz POS ya da ATM işlem/işlemlerinize olan itirazlarınız için 444 3 166 Müşteri İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.

Banka Kartı Güvenliğiniz İçin

  • Kart şifresi size özel gizli bir bilgidir.
  • Şifrenizi, Bankamız personeli dâhil kimseyle paylaşmayınız, hiçbir yere yazmayınız, başkasına göstermeyiniz. Kartınızı kullanırken şifre gizliliğini korumak için azami özen gösteriniz.
  • Şifrenizi belirlerken telefon numaranız, kart numaranız veya doğum tarihiniz gibi başkaları tarafından kolayca tahmin edilecek bilgiler kullanmayınız.
  • Şifrenizin sorumluluğunun kart sahibi olarak sadece size ait olduğunu unutmayınız.
  • İşlem yaptığınız ATM’de şüpheli bir durumla karşılaştığınızda (özel olarak yerleştirilmiş bir cihaz vs.) 7 gün 24 saat 444 3 166 numaraları Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak Bankamıza bilgi veriniz.
  • İşlem yaparken kimseden yardım almayınız.
  • Kartınızın ATM’de sıkışması ya da kaybolması/çalınması durumunda zaman kaybetmeden Müşteri İletişim Merkezini (444 3 166’yı) arayınız.
  • Bankamız Müşteri İletişim Merkezini (444 3 166) aramanız gereken durumlarda tanımadığınız kimselerin telefonunu kullanmayınız.
  • İşleminizi tamamlamadan ATM’nin başından ayrılmayınız.